igtr den sipariş verdim. 3 gündür gelmeyince fark ettim kendisinin biosunda şanlıurfa yazıyor.
Sanırım deprem bölgesinde.
Kendisinden haber alan var mı durumu iyidir inşallah. Kendisini tanımıyorum fakat grupta tanınan biri. Umarım tez zamanda iyi haberi gelir.
@fatii ile iletişimi olan var mı ?
10
●966
- 09-02-2023, 21:57:19
- 09-02-2023, 22:03:32Evet siz diyince girip konularına baktım. Çok şükür.Saitama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-02-2023, 22:12:36Öğlen depreminden sonra yazmamış bu daha tehlikeliAlwaysmile08 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 09-02-2023, 22:21:36Depremden sonra konu açmış hocam, herkese geçmiş olsun başlıklı
