igtr den sipariş verdim. 3 gündür gelmeyince fark ettim kendisinin biosunda şanlıurfa yazıyor.

Sanırım deprem bölgesinde.
Kendisinden haber alan var mı durumu iyidir inşallah. Kendisini tanımıyorum fakat grupta tanınan biri. Umarım tez zamanda iyi haberi gelir.