• 09-02-2023, 21:57:19
    #1
    igtr den sipariş verdim. 3 gündür gelmeyince fark ettim kendisinin biosunda şanlıurfa yazıyor.

    Sanırım deprem bölgesinde.
    Kendisinden haber alan var mı durumu iyidir inşallah. Kendisini tanımıyorum fakat grupta tanınan biri. Umarım tez zamanda iyi haberi gelir.
  • 09-02-2023, 22:00:40
    #2
    Üyeliği durduruldu
    @fatii;
  • 09-02-2023, 22:00:41
    #3
    Desteğe yazabilirsin anlık bakıyorlar fatii hocam Urfa'da bende urfadayim olduğu yerlerde bina yıkılmış olabilir inşallah birşey yoktur
  • 09-02-2023, 22:01:42
    #4
    Kişisel Rütbe
    Öğlen depreminden önce yazmis
  • 09-02-2023, 22:02:14
    #5
    Fatihle iletişim halindeyim köyde şuan çok şükür bir sıkıntısı yok
  • 09-02-2023, 22:03:32
    #6
    Saitama adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öğlen depreminden önce yazmis
    Evet siz diyince girip konularına baktım. Çok şükür.
  • 09-02-2023, 22:07:40
    #7
    depremden hemen sonra konu açtı diye hatırlıyorum umarım birşeyi yoktur.
  • 09-02-2023, 22:12:36
    #8
    Kişisel Rütbe
    Alwaysmile08 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Evet siz diyince girip konularına baktım. Çok şükür.
    Öğlen depreminden sonra yazmamış bu daha tehlikeli
  • 09-02-2023, 22:21:36
    #9
    Depremden sonra konu açmış hocam, herkese geçmiş olsun başlıklı