• 08-02-2023, 20:15:51
    #1
    Yakınlarımızı getirmek için sivil araçla gideceğim ama giriş yasak diye biliyorum. İzin belgesi gibi bir şey çıkarabilir miyim veya girişe izin veriyorlar mı?
  • 08-02-2023, 20:20:37
    #2
    Şuan yasak yok herkes girip çıkabiliyor.
  • 08-02-2023, 20:25:28
    #3
    Oyun_Bozan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Şuan yasak yok herkes girip çıkabiliyor.
    Haberlerde sivil araç girişi yasak diye gördüm ondan ikilemde kaldım.
  • 08-02-2023, 20:28:52
    #4
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Şuan serbest yakindan tanıdıklarım Gaziantepe gittiler.
  • 08-02-2023, 20:29:37
    #5
    Yasak falan yok hocam gidebilirsin kendimiz gittik İskenderun'da aldık geldik. ama onlar da ıslahiyeden geldiler. Giriş çıkışta sorun yok. Biz yolda iken zaten yasak diye bakan yardımcısı sanırım paylaşmış ama hiç kimse bi şey sormadı. Bi kere bile yolda kontrol bile olmadı ehliyet ruhsat vs. Yol ile ilgili de Kara yollarını ara spesifik bilgi veriyor şu yol şöyle bu yol böyle diye. Yolunuz açık olsun
    • coder_1
    coder_1 bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.