Yasak falan yok hocam gidebilirsin kendimiz gittik İskenderun'da aldık geldik. ama onlar da ıslahiyeden geldiler. Giriş çıkışta sorun yok. Biz yolda iken zaten yasak diye bakan yardımcısı sanırım paylaşmış ama hiç kimse bi şey sormadı. Bi kere bile yolda kontrol bile olmadı ehliyet ruhsat vs. Yol ile ilgili de Kara yollarını ara spesifik bilgi veriyor şu yol şöyle bu yol böyle diye. Yolunuz açık olsun