• 07-02-2023, 23:00:59
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Depremin olduğu şiddette kurandaki ayetin karşılığına bakıyorum tüylerim ürperiyor.
    La galibe illallah 😞

    Rabbim hepimizi esirgesin bu konu altına lütfen gereksiz yorumlar yapmayın.

    Ayet Şu Şekilde;

    Nice ülkeler var ki onları helâk ettik. Azabımız onlara geceleyin yahut gündüz istirahat ederlerken geliverdi.
  • 07-02-2023, 23:02:17
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Düşüncelerde haklısınız. Fakat zamanı şimdi değil. Lütfen konuyu kilitle sonra tartışma zamanları gelecektir.
  • 07-02-2023, 23:02:22
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    99 depremi de geceydi hocam ne alakası var Allah aşkına orada bahsedilen pompei halkı
  • 07-02-2023, 23:03:05
    #4
    Gercekten konuyu kilitle
  • 07-02-2023, 23:04:03
    #5
    “(Onlara) yalnızca bir tek çığlık (yetti); ânında sönüverdiler.” (Yâsîn, 29)
    Pompei halkı da, bu şekilde ânında yok olmuştur. Yaklaşık bin dokuzyüz sene öncesinden günümüze kadar gelen o taşlaşmış bedbaht insanların çirkin manzaraları, târihin ibret tablola*rından biridir.
    Allâh Teâlâ şöyle buyurur:
    “Biz onlardan önce nice insan nesillerini helâk ettik. Sen, onlardan herhangi bir kimseyi görüyor veya onların cılız bir sesini olsun işitiyor musun?” (Meryem, 98)
  • 07-02-2023, 23:06:02
    #6
    Allah neden Kur-An'ı Kerim yırtan İsveç'i helak etmiyor da %90 Müslüman olan ülkemizi helak ediyor, ilginç bir mantık, bu tür şeyler insanları korkutarak dinden uzaklaştırmak haricinde bir işe yaramıyor, insanlar can savaşı verirken bu ifadeleri paylaşmak hoş değil.
  • 07-02-2023, 23:06:12
    #7
    Böyle olmaz ki, sineği sıktınız olmadı, karıncayı da deneyin belki ondan yağ çıkar...

    Olur derseniz soru geliyor?

    İman ve ibadeti yerinde olan onca insan ve binlerce günahsız bebelerin olduğu yerde, onlara can verenin! azab vermesine ne diyeceksiniz...
  • 07-02-2023, 23:06:25
    #8
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    (Arkasından) onları, bir 'sarsıntı' yakaladı. Yurtlarında diz çökmüş olarak sabahladılar
  • 07-02-2023, 23:06:31
    #9
    Gereksiz bir konu açıp bir de "gereksiz yorum yapmayın" yazmışsın sen sorunlu musun? İnsanların zaten canı burnunda bir de yetmiyor bunun gibi hiçbir dini bilgisi, ilmi olmayan gereksizler çıkıp millete korku pompalıyor ya sabır ya Muhammed. O zaman 9 şiddetinde deprem olan Japonya'da taş üstüne taş kalmaması lazım. Şu konuları açarken beyninizi kullanın biraz. 5 kuruş fazla kazanacağım diye kağıttan mukavva gibi ev yapan müteahhit, bunu denetlemeyen yapı denetim yüzünden insanlar can veriyor. Olayın Allah kitapla ne alakası var?