Depremin olduğu şiddette kurandaki ayetin karşılığına bakıyorum tüylerim ürperiyor.
La galibe illallah 😞

Rabbim hepimizi esirgesin bu konu altına lütfen gereksiz yorumlar yapmayın.

Ayet Şu Şekilde;

Nice ülkeler var ki onları helâk ettik. Azabımız onlara geceleyin yahut gündüz istirahat ederlerken geliverdi.