Böyle olmaz ki, sineği sıktınız olmadı, karıncayı da deneyin belki ondan yağ çıkar...

Olur derseniz soru geliyor?

İman ve ibadeti yerinde olan onca insan ve binlerce günahsız bebelerin olduğu yerde, onlara can verenin! azab vermesine ne diyeceksiniz...