• 07-02-2023, 21:05:15
    #10
    Çıkmayın kesinlikle ve kabulde etmeyin kira kontratında ne yazıyorsa onu ödersiniz eğer kontratı yenilemediyseniz eski kontrat her zaman geçerlidir. banka hesabına atın mutlaka parayı elden vermeyin.
  • 07-02-2023, 21:05:48
    #11
    2 Ay önce 2000 TL yaptıysa eğer , 2 ay sonra 5000 TL yapamaz ama 1 sene önce 2000 TL ise şuanda 5000 Yaptıysa bu normal sayılır. Pazarlıkla 4500'e çekilirse çok çok ideal olur enflasyon karşısında.
  • 07-02-2023, 21:07:07
    #12
    Tahliye taahhüdü verdiyseniz süreç uzun sürse de çıkarır.
  • 07-02-2023, 21:07:45
    #13
    sana bi avukat yönlendirelim bi *** yapamaz kaç senedir orada oturuyorsun bana detaylarını yazar mısın
  • 07-02-2023, 21:08:13
    #14
    asparadas adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Çıkaramaz hocam yıllık kontratın dolmadan hiç bişey yapamaz mümkünse elden kira verme bankaya yatır elinde kanıt olsun. Zam yapsa bile direnebildiğin kadar diren normal kiran neyse onu yolla . Durum güncellendi mi ne oldu bilmiyorum bende aynı şekilde evden çıktım çıkmasam çıkmazdım annem gelicek muhappeti yaptı ev sahibi 1 adet imza istedim 5 sene kiraya veremeyeceğine dair sen beni tehditmi ediyosun dedi yüzbaşı... Şimdi geçen bakayım dedim ne halde eski komşularımdan öğrendim evi kiraya vermişler. 2x 3x fiyata.
    Kontratım yenilenmedi diye düşünüyorsanız ilk eve girişinden beri kontrat yapmasan bile 10 yııl geçerli ilk yaptığın.
    Ben uğraşacak durumum olmadığı için çıktım evden keşke çıkmasaydım dedim sonradan.
    Hocam kontrat süresi 5 yıldı bugün tekrar yenilemek istediğimiz zamanda işte böyle bir durumla karşılaştık maalesef.
  • 07-02-2023, 21:11:26
    #15
    ertach adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İlk başta problem sizde hocam %100 zam yaptıklarında tepkinizi koyacaktınız devletin belirlediği % ile ödeyeceğim diye tepkinizi koysanız bugün bu yüz'ü tekrar görmezdi. Adama bak %100 %150 arttırmak nedir. Bu da fırsatçı
    Hocam tepkimizi koyduk tabi ki ama kontrat süresi sona erdiğinden dolayı adam her türlü çıkarabildiğinden dolayı eyvallah dedik. Kontrat olayını tekrar yenilemek için bugün gittiğimiz zaman kirayı tekrar arttırdı.
  • 07-02-2023, 21:12:55
    #16
    Bildiğim kadarıyla devlet yüzde 25 sınır koymuştu ancak temmuz ayında bu sona eriyor diye biliyorum.
  • 07-02-2023, 21:13:50
    #17
    Yav böylelerini bir güzel dövecen. Söyleyecek ne laf var ne birsey .
    Lanet olsun böyle insanlara
  • 07-02-2023, 21:19:45
    #18
    Bu evden çıkma diyenler haberleri izlemiyor galiba, ev sahibin sağ duyulu biriyse çıkma ama pis biriyse çık canına yazık etme. klavye erkeklerini dikkate alma... tecrübe yaş ile sabittir kendine ve ailene değer ver, bol şans!