İlk başta problem sizde hocam %100 zam yaptıklarında tepkinizi koyacaktınız devletin belirlediği % ile ödeyeceğim diye tepkinizi koysanız bugün bu yüz'ü tekrar görmezdi. Adama bak %100 %150 arttırmak nedir. Bu da fırsatçı
Hocam tepkimizi koyduk tabi ki ama kontrat süresi sona erdiğinden dolayı adam her türlü çıkarabildiğinden dolayı eyvallah dedik. Kontrat olayını tekrar yenilemek için bugün gittiğimiz zaman kirayı tekrar arttırdı.