• 07-02-2023, 05:48:17
    #10
    Peker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    https://www.youtube.com/shorts/5Farl-MRMBs

    Yav arkadaş kim diyor asker gitmedi, gitmiyor diye. Bırakın şu provokasyonu lütfen.
    deprem saatinden beri ayaktayım 2 saat uyudum uyumadım belli değil, haberlere bakıyorum kurtarma ekipleri arasında 06.02.2023 e ve 07.02.2023 e ait bir tane video gönderir misin?
  • 07-02-2023, 05:55:24
    #11
    cmlndz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    deprem saatinden beri ayaktayım 2 saat uyudum uyumadım belli değil, haberlere bakıyorum kurtarma ekipleri arasında 06.02.2023 e ve 07.02.2023 e ait bir tane video gönderir misin?

    https://www.youtube.com/watch?v=J8mEMjmAYFE
  • 07-02-2023, 05:59:58
    #12
    cmlndz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    deprem saatinden beri ayaktayım 2 saat uyudum uyumadım belli değil, haberlere bakıyorum kurtarma ekipleri arasında 06.02.2023 e ve 07.02.2023 e ait bir tane video gönderir misin?
    " KURTARMA EKİPLERİ ARASINDA" Ben ne istemişim sen ne göndermişsin? Ben de elon musk'ım o zaman.
  • 07-02-2023, 06:04:51
    #13
    cmlndz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    " KURTARMA EKİPLERİ ARASINDA" Ben ne istemişim sen ne göndermişsin? Ben de elon musk'ım o zaman.
    Kara kuvvetleri, jandarma, pöh hepsi saha da https://www.yenisafak.com/amphtml/oz...e-oldu-4505181
  • 07-02-2023, 06:06:07
    #14
    dastaguir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kara kuvvetleri, jandarma, pöh hepsi saha da https://www.yenisafak.com/amphtml/oz...e-oldu-4505181
    Tamam.



    https://twitter.com/deryabuyukuncu/s...22918055804929
  • 07-02-2023, 06:07:13
    #15
    cmlndz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    " KURTARMA EKİPLERİ ARASINDA" Ben ne istemişim sen ne göndermişsin? Ben de elon musk'ım o zaman.
    Yav kardeşim ben bir siyasi partinin savunucusu filan değilim. Canlı yayınları izlerken arkada çalışan askerleri de gördüm aradım bulamadım videoyu.

    Ayrıca bu adamlar velev ki tam bir vicdansızlar. Sırf oy kaybetmemek için gönderirler.

    Yani öyle bir lanse ediyorsunuz ki sanki bu adamlar ülkeye düşmanlar ve mahsus asker göndermiyorlar ki enkaz altında kalanları kaderine terketmekten keyif alıyorlar.

    Bu nefret kafasından kurtulun artık. Sen ne demek istiyorsun; yani bu adamlar enkaz altında kalanları kurtarmamak için ekstra bir çaba mı sarf ediyorlar?

    Ben o partinin mensubu değilim. Hiç bir partinin mensubu değilim. Fakat sizin kafanızda da değilim.
  • 07-02-2023, 06:07:23
    #16
    dastaguir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kara kuvvetleri, jandarma, pöh hepsi saha da https://www.yenisafak.com/amphtml/oz...e-oldu-4505181
    Hocam bir kapatsam buradan linkleri sana sabaha kadar tıklarsın. Malum vatandaşlar ulaşılamayan yer yok dedi siz bunuda okuyup dinleyip görüp inandınız mı ? İnsanlar 24 saat geçti hala göçük altında videolar paylaşılıyor , adresler her yerde dolaşıyor hala yandaş medya haberleri paylaşıyorsunuz yeter vallaha yeter. Sizin bildiğiniz size doğru tamam da İHMAL VAR YETMİYOR KABUL EDİN BARİ.
  • 07-02-2023, 06:08:30
    #17
    Peker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yav kardeşim ben bir siyasi partinin savunucusu filan değilim. Canlı yayınları izlerken arkada çalışan askerleri de gördüm aradım bulamadım videoyu.

    Ayrıca bu adamlar velev ki tam bir vicdansızlar. Sırf oy kaybetmemek için gönderirler.

    Yani öyle bir lanse ediyorsunuz ki sanki bu adamlar ülkeye düşmanlar ve mahsus asker göndermiyorlar ki enkaz altında kalanları kaderine terketmekten keyif alıyorlar.

    Bu nefret kafasından kurtulun artık. Sen ne demek istiyorsun; yani bu adamlar enkaz altında kalanları kurtarmamak için ekstra bir çaba mı sarf ediyorlar?

    Ben o partinin mensubu değilim. Hiç bir partinin mensubu değilim. Fakat sizin kafanızda da değilim.
    Kalkmışsın bana nefret kafasındasın diyorsun, benim sana söyleyecek bir tek kelimem bile yok hayatında sana başarılar.
  • 07-02-2023, 06:08:59
    #18
    EceT adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bir kapatsam buradan linkleri sana sabaha kadar tıklarsın. Malum vatandaşlar ulaşılamayan yer yok dedi siz bunuda okuyup dinleyip görüp inandınız mı ? İnsanlar 24 saat geçti hala göçük altında videolar paylaşılıyor , adresler her yerde dolaşıyor hala yandaş medya haberleri paylaşıyorsunuz yeter vallaha yeter. Sizin bildiğiniz size doğru tamam da İHMAL VAR YETMİYOR KABUL EDİN BARİ.
    Böyle bir günde bile siyaset yapacak kadar düşüyorsunuz. Cumhuriyet tarihinin en büyük felaketi yaşanıyor siz siyaset peşindesiniz.