Peker adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yav kardeşim ben bir siyasi partinin savunucusu filan değilim. Canlı yayınları izlerken arkada çalışan askerleri de gördüm aradım bulamadım videoyu.

Ayrıca bu adamlar velev ki tam bir vicdansızlar. Sırf oy kaybetmemek için gönderirler.

Yani öyle bir lanse ediyorsunuz ki sanki bu adamlar ülkeye düşmanlar ve mahsus asker göndermiyorlar ki enkaz altında kalanları kaderine terketmekten keyif alıyorlar.

Bu nefret kafasından kurtulun artık. Sen ne demek istiyorsun; yani bu adamlar enkaz altında kalanları kurtarmamak için ekstra bir çaba mı sarf ediyorlar?

Ben o partinin mensubu değilim. Hiç bir partinin mensubu değilim. Fakat sizin kafanızda da değilim.
Kalkmışsın bana nefret kafasındasın diyorsun, benim sana söyleyecek bir tek kelimem bile yok hayatında sana başarılar.