• 07-02-2023, 04:19:01
    #1
    hayatımın en kötü anıydı. en son r10'da modem almak için konu açtım, modemlere bakıyordum bir anda bina sarsılmaya başladı. kendimi yere atıp çök kopan uyguladım... korkunçtu evimiz gitti, hiçbir şeyimiz kalmadı.. eve girip eşyaları alabilir miyiz ya da hala hırsızlar girer mi hiç bilmiyorum...
  • 07-02-2023, 04:20:47
    #2
    ALLAH Yardımcınız Olsun hocam.
  • 07-02-2023, 04:20:48
    #3
    çok geçmiş olsun... umarım sıkıntısız belasız ve en az zarar ile atlatırsanız.
  • 07-02-2023, 04:20:58
    #4
    Geçmiş olsun, hemen mi yıkıldı ev hocam siz içerideyken
  • 07-02-2023, 04:21:56
    #5
    Her şey alt üst, dükkanın camı komplr patlamış ve elden bir şey gelmiyor, evlere giremiyoruz acayip perişanlık var
    Çok fazla yıkım var ve hiçbir şey yapılamıyor. Acayip mahsur kaldı insanlar
  • 07-02-2023, 04:22:20
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    denizoit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hayatımın en kötü anıydı. en son r10'da modem almak için konu açtım, modemlere bakıyordum bir anda bina sarsılmaya başladı. kendimi yere atıp çök kopan uyguladım... korkunçtu evimiz gitti, hiçbir şeyimiz kalmadı.. eve girip eşyaları alabilir miyiz ya da hala hırsızlar girer mi hiç bilmiyorum...
    Çok geçmiş olsun .Değerli eşyaların var ise tedbirini al tabiki .Bu zamanlarda dikkatli olmak lazım .Paranı pulunuzu saklayın ,ufak çocuk var ise göz kulak olun.Böyle durumlarda kaçırma ve hırsızlık çok olur .
  • 07-02-2023, 04:22:38
    #7
    Allah herkesin yardımcısı olsun.
  • 07-02-2023, 04:24:13
    #8
    Üyeliği durduruldu
    Allah yardımcınız olsun hocam hepinizin..
  • 07-02-2023, 04:25:11
    #9
    kalacak yeriniz yoksa

    https://www.otelz.com/tr/gecmisolsun...5DH_wRUK8G2_ZU