denizoit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
hayatımın en kötü anıydı. en son r10'da modem almak için konu açtım, modemlere bakıyordum bir anda bina sarsılmaya başladı. kendimi yere atıp çök kopan uyguladım... korkunçtu evimiz gitti, hiçbir şeyimiz kalmadı.. eve girip eşyaları alabilir miyiz ya da hala hırsızlar girer mi hiç bilmiyorum...
Çok geçmiş olsun .Değerli eşyaların var ise tedbirini al tabiki .Bu zamanlarda dikkatli olmak lazım .Paranı pulunuzu saklayın ,ufak çocuk var ise göz kulak olun.Böyle durumlarda kaçırma ve hırsızlık çok olur .