hayatımın en kötü anıydı. en son r10'da modem almak için konu açtım, modemlere bakıyordum bir anda bina sarsılmaya başladı. kendimi yere atıp çök kopan uyguladım... korkunçtu evimiz gitti, hiçbir şeyimiz kalmadı.. eve girip eşyaları alabilir miyiz ya da hala hırsızlar girer mi hiç bilmiyorum...