her şeyimiz gitti, her şey yıkıldı
13
●968
- 07-02-2023, 04:19:01hayatımın en kötü anıydı. en son r10'da modem almak için konu açtım, modemlere bakıyordum bir anda bina sarsılmaya başladı. kendimi yere atıp çök kopan uyguladım... korkunçtu evimiz gitti, hiçbir şeyimiz kalmadı.. eve girip eşyaları alabilir miyiz ya da hala hırsızlar girer mi hiç bilmiyorum...
- 07-02-2023, 04:20:48çok geçmiş olsun... umarım sıkıntısız belasız ve en az zarar ile atlatırsanız.
- 07-02-2023, 04:21:56Her şey alt üst, dükkanın camı komplr patlamış ve elden bir şey gelmiyor, evlere giremiyoruz acayip perişanlık var
Çok fazla yıkım var ve hiçbir şey yapılamıyor. Acayip mahsur kaldı insanlar - 07-02-2023, 04:22:20Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.Çok geçmiş olsun .Değerli eşyaların var ise tedbirini al tabiki .Bu zamanlarda dikkatli olmak lazım .Paranı pulunuzu saklayın ,ufak çocuk var ise göz kulak olun.Böyle durumlarda kaçırma ve hırsızlık çok olur .denizoit adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 07-02-2023, 04:25:11