Çok yazamıyorum
https://www.veed.io/view/2620a904-fb...ue&panel=share
Yalnız yardımlar çok yetersiz ulaşım çok güç yollar kapalı idi anlık videolar atacağım
Hatay giriş yapıldı Kurtulan deprem zedeler var
7
●676
- 07-02-2023, 00:14:01
- 07-02-2023, 00:19:22Daha sadece 4.000 kadar askeri personel arama-kurtarmaya katılmış. 700 bini geçik asker ve polis istihdam ediyor bu ülke.
Ege , karadeniz ve akdenizde asayişi bozmayacak şekilde en az personelin 3/1 ini yönlendirmeleri gerekirdi.
6.000 e yakın bina sadece göçük , hasar ve yıkılmış durumda olsa ortalama 100-150 bin kadar insan daha ulaşılmayı bekliyor. Kaldı ki bu insanların aş evi , çadır gibi şeylere ihtiyacı olacak.
Zor valla çok zor , umarım koordinasyon sorununu bir an önce çözerler. - 07-02-2023, 00:58:49Kırsal yerlerde ez geçirmişler maalesef şehir merkezlerine yönlendiriyorlar arama kurtarma ekiplerini daha çok apartmanlar anlayacağınız çünkü daha çok insan bulunuyor bir istatistik yapmış olabilirler bölümlere ayrılmışlaryufus7 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
kvkk var şimdi bir şeylerde atamıyorum ama hem olayı başka yerlere çekmemek için köylere nedense yönlendirmemişler bizim derneği başka da daha bir şey demiyorum dernekte çok üstesine gidemiyor çünkü omlarında izinleri o bölgede değil filan - 07-02-2023, 01:48:33