Kırsal yerlerde ez geçirmişler maalesef şehir merkezlerine yönlendiriyorlar arama kurtarma ekiplerini daha çok apartmanlar anlayacağınız çünkü daha çok insan bulunuyor bir istatistik yapmış olabilirler bölümlere ayrılmışlar
kvkk var şimdi bir şeylerde atamıyorum ama hem olayı başka yerlere çekmemek için köylere nedense yönlendirmemişler bizim derneği başka da daha bir şey demiyorum dernekte çok üstesine gidemiyor çünkü omlarında izinleri o bölgede değil filan