• 06-02-2023, 23:23:03
    #1
    Dün bu konuyu açtım : https://www.r10.net/sorum-var/354112...-soyluyor.html

    Sonrada yatağa girdim sebepsiz yere içime dedem doğdu deprem vs durduk yere içime doğdu ve gece yatmadan dedimki dedemi gece geç saatte arasammı acaba çünkü ya dedemin yada benim bi şeyler yaşayacağım içime doğmuştu normalde ağlamam ama ağlıyip yattım yattıktan sonra evde koşuşturma vardı ilk başta hırsız sandım sonrası malum şehadet getirp ölmeyi bekledim depremden korkmam ama hayatımın en kötü anıydı bazılarının yakınları öldü bazılarıda asla altından kalkamayacağı borca girdi hatay çok kötü dua edin bize
  • 06-02-2023, 23:27:32
    #2
    Ben de kolay kolay rüya görmem dün gece çok uzun ve korkutucu bir rüya gördüm. Hala görmeye devam ederken sarsıntıyla uyandık neye uğradığımızı şaşırdık valla
  • 06-02-2023, 23:28:11
    #3
    Hocam kendım kurtuldum dırek hatayda dostuma yazdım evden cıktıgının fotosunu atmıştı daha yenı sebeke geldı anca yazabıldı heryer dumduz olmus ıcıme su serpti allah vefat edenlere rahmet eylesin
  • 06-02-2023, 23:57:29
    #4
    dünden beri içimde çok büyük sıkıntı ve üzüntü var, hala devam ediyor. kendimi bi halt sandığımdan söylemiyorum, gerçekten hissettiğim şey bu.
  • 07-02-2023, 01:08:04
    #5
    MehmetSapmaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam kendım kurtuldum dırek hatayda dostuma yazdım evden cıktıgının fotosunu atmıştı daha yenı sebeke geldı anca yazabıldı heryer dumduz olmus ıcıme su serpti allah vefat edenlere rahmet eylesin
    Tüm evler yıkık hasarlı hepsi bi yerden patlamış şehirdeki tüm evler yamuk duruyo şuan