Dün bu konuyu açtım : https://www.r10.net/sorum-var/354112...-soyluyor.html
Sonrada yatağa girdim sebepsiz yere içime dedem doğdu deprem vs durduk yere içime doğdu ve gece yatmadan dedimki dedemi gece geç saatte arasammı acaba çünkü ya dedemin yada benim bi şeyler yaşayacağım içime doğmuştu normalde ağlamam ama ağlıyip yattım yattıktan sonra evde koşuşturma vardı ilk başta hırsız sandım sonrası malum şehadet getirp ölmeyi bekledim depremden korkmam ama hayatımın en kötü anıydı bazılarının yakınları öldü bazılarıda asla altından kalkamayacağı borca girdi hatay çok kötü dua edin bize
İçime doğmuştu bir şeyler yaşanacağı
4
●382
- 06-02-2023, 23:28:11Hocam kendım kurtuldum dırek hatayda dostuma yazdım evden cıktıgının fotosunu atmıştı daha yenı sebeke geldı anca yazabıldı heryer dumduz olmus ıcıme su serpti allah vefat edenlere rahmet eylesin
- 07-02-2023, 01:08:04Tüm evler yıkık hasarlı hepsi bi yerden patlamış şehirdeki tüm evler yamuk duruyo şuanMehmetSapmaz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle