Dün bu konuyu açtım : https://www.r10.net/sorum-var/354112...-soyluyor.html

Sonrada yatağa girdim sebepsiz yere içime dedem doğdu deprem vs durduk yere içime doğdu ve gece yatmadan dedimki dedemi gece geç saatte arasammı acaba çünkü ya dedemin yada benim bi şeyler yaşayacağım içime doğmuştu normalde ağlamam ama ağlıyip yattım yattıktan sonra evde koşuşturma vardı ilk başta hırsız sandım sonrası malum şehadet getirp ölmeyi bekledim depremden korkmam ama hayatımın en kötü anıydı bazılarının yakınları öldü bazılarıda asla altından kalkamayacağı borca girdi hatay çok kötü dua edin bize