100 ün üzerinde TV kanalı gezdim hataydan ses seda yok.
Twitterda hep hatay haberleri dönüyor.
Hatayda son durumu bilen duyan var mı?
Durum görünenden çok daha ciddi sanırım
https://twitter.com/pusholder/status...K5Iemiecg&s=19
Edit: Şuan youtube üzerinden cüneyt özdemir yayında hataydan bahsediyor. Durum çok kötü. Kahramanmaraş ve Hatay dümdüz durumda
https://www.youtube.com/live/NJJhyuqqo2o?feature=share
Çok garip bir durum.. Hatay dan görüntüler var mı?
10
●836
- 06-02-2023, 08:44:23
- 06-02-2023, 08:48:35Hatay Akbez'de arkadaşım var. Kendileri kurtulmuş fakat çevresindeki birçok bina yıkılmış. Yaklaşık 2.5 saatlik uğraşın ardından 112'ye ulaşıp bulundukları bölgeyi haber verebildim. Şu an şarjları bittiği için ulaşamıyorum maalesef.
- 06-02-2023, 08:58:43Bence daha ulaşılamayan bölgeler olduğunu için depremin ilk vurduğu yerlerden haber gelmiyor diye düşünüyorumBefo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Umarım sadece yıkılan binalardir vatandaşlarımıza birsey olmasın yeterki - 06-02-2023, 09:00:38Kahramanmaraş çok kötü Allah yardımcısı olsun herkesin
https://twitter.com/Denizimxx/status...RzlYdyHAQ&s=19
