Depremin merkezi Kahramanmaraş ile ilgilide hiç haber yok kanallarda. Sadece Diyarbakır Urfa gösteriliyor. Yayın yasağı falan mı var acaba.
Bence daha ulaşılamayan bölgeler olduğunu için depremin ilk vurduğu yerlerden haber gelmiyor diye düşünüyorum
Umarım sadece yıkılan binalardir vatandaşlarımıza birsey olmasın yeterki