100 ün üzerinde TV kanalı gezdim hataydan ses seda yok.
Twitterda hep hatay haberleri dönüyor.
Hatayda son durumu bilen duyan var mı?
Durum görünenden çok daha ciddi sanırım


https://twitter.com/pusholder/status...K5Iemiecg&s=19


Edit: Şuan youtube üzerinden cüneyt özdemir yayında hataydan bahsediyor. Durum çok kötü. Kahramanmaraş ve Hatay dümdüz durumda
https://www.youtube.com/live/NJJhyuqqo2o?feature=share