• 05-02-2023, 19:20:23
    #19
    Dişarda yemek mecburiyet hocam; yemek yapacak vakit olmayınca mecburen dışarıdan söylüyorsun hocam. Ucuzluk pahalılık ayrı bir konu
  • 05-02-2023, 19:21:17
    #20
    Burda herkes matematik yapabilir yaparda aklı olan disardan yemesin
  • 05-02-2023, 19:22:00
    #21
    Benim gördüğüm artık işletmeler çok fazla ürün satmaktansa az satıp yüksek karla satma yöntemi uyguluyorlar. Nasıl olsa her türlü satılıyor.
  • 05-02-2023, 19:24:04
    #22
    işletme sahipleri hesap yapmayı bilmiyorlar.
    sabah bir arkadaş resim gönderdi.
    tavuk kg 35 lira
    limon 75 lira
    =)
  • 05-02-2023, 19:24:35
    #23
    Paranın değeri yok çünkü onlarda milyonlar kazanmıyorlar ellerine geçen aynı gün eriyip gidiyor.
  • 05-02-2023, 19:25:11
    #24
    OnurKüpeli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Trüf Mayonezli King Beef Burger Menü 2X
    Vs vs söylediğim size inandırıcı gelmedi sanırım hocam ?
    niye inanmayım ben de türkiyedeyim fiyatlardan haberdarım O küçük hamburgerlerle patateslerle ben hayatta doyamam umarım doymuşsunuzdur.
  • 05-02-2023, 19:27:46
    #25
    Üyeliği durduruldu
    cuvelious adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    niye inanmayım ben de türkiyedeyim fiyatlardan haberdarım O küçük hamburgerlerle patateslerle ben hayatta doyamam umarım doymuşsunuzdur.
    Hocam zaten problem orda insanın illaki canı cekiyor doyması içinde 1 menü yetmiyor yanına bi hamburger vs aldığın zman 160 170 lira ödüyorsun kişi başı malesef ağlanacak halimize gülüyoruz, Allah sonumuzu hayır eylesin, Bu sene düğünüm var sonrasında avusturyaya gidicem, bende gitmek istemem ama işte ilerde geleceğimiz için çocuklarımız için bizi mecbur ettiler.
  • 05-02-2023, 19:33:19
    #26
    OnurKüpeli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Az önce Burger King'e gittim 2 kişi 380 TL ödedim bencede aklı olan dısarda yemesin
    O da fıs zaten, 1 saat tok tutmaz
  • 05-02-2023, 19:34:17
    #27
    Üyeliği durduruldu
    eslao adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    O da fıs zaten, 1 saat tok tutmaz
    Aynen öyle Saat 15.30 civarıydı, acıktım bile