siz olsanız ne yapardınız
8
●346
- 05-02-2023, 03:47:16böyle bir durumda felç geçirmediyse büyük mucize
Jorphy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle - 05-02-2023, 03:51:14Bir insanın mâlı, canından daha değerli olmamalı diye düşünüyorum. Videoyu okuduğuma göre kişi, kaçmak yerine sanki arabasını kurtarmayı deniyor. 0.19'a bakılırsa kaçmak için uygun zamanı var imiş ancak kaza anı tabi farklı oluyor. Çok ucuz ve belki kazaya göre çok hafif atlatmış.
- 05-02-2023, 03:57:40Bence bilerek yaptığı bir şey değil o an ki şeyle kurtarır diye düşünmüş de olabilir olay çok hızlı gelişiyor maalesef
- 05-02-2023, 04:06:53O aracı kullanan o kadar dar alanda hiç mi arkasına bakmak aklının ucuna gelmiyor anlamadım ki kör açı da olsa daracık mesafede böyle bir çıkış yapılır mı
- 05-02-2023, 04:14:02Tırcının suçu yok gibi fakat ; 13,60 tabir edilen dorse en fazla arabanın sol ön kapıyı alırdı , adam hop hop derdi tutanak ws tutulurdu adam şirketten parayı alırdı.
Malına zarar gelmesin diye min boş hali kafa ( çekici ) 6 ton olan bir volvo modelin dorse boş ise 2 tonda ona koy , sadece kas gücü ile durdurabileceği yada engelliyebileceğini düşündü ise felç kalmadığına şükretmesi lazım.
Geçmiş olsun demekten başka çarem yok şu an galiba , inşallah tez zamanda iyileşir.