Bir insanın mâlı, canından daha değerli olmamalı diye düşünüyorum. Videoyu okuduğuma göre kişi, kaçmak yerine sanki arabasını kurtarmayı deniyor. 0.19'a bakılırsa kaçmak için uygun zamanı var imiş ancak kaza anı tabi farklı oluyor. Çok ucuz ve belki kazaya göre çok hafif atlatmış.