• 04-02-2023, 02:40:59
    #1
    Başlık çok açık uçlu olabilir veya anlam bozukluğu biraz ,Türkçe dersim hep düşüktü normal karşılasınız umarım .
    Ben konu açarken 2 kere düşünüyorum umarım yanlış yere veya aykırı değildir bu ortamdan mahrum kalmam yıllar sonra üye olabilmişim
    hala sormak istediğim birçok konu var aklımda fakat acaba çok konu açarsak bir cezaya uğrama veya bir süre sonra yine bir soru sormuş bıktık diyerek insanlar soğur mu diye de endişe duyuyorum
    Bir konuda bağış(kanatlı hayvanlarla ilgili ) fikrim var fakat bağışlar ile ilgili konu açmak yasakmış

    sizler konuları açarken neler geçiyor aklınızdan ?
  • 04-02-2023, 02:47:05
    #2
    Forum olarak saat 24:00'ı geçince Off Topic alanında konu açarken düşünmüyoruz. Diğer kategoriler için ise konu açarken kategori kurallarına bakarak konu açmanız faydalı olacaktır.
  • 04-02-2023, 18:53:43
    #3
    Danışman
    Ben konu açmadan önce uzun bir süre düşünüyorum.
    Hatta bazen hiç konu açmayı düşünmüyorum. Benim gibi olan da çok yok.
    Benim bildiğim mikbalavseren hocam var. Başka da görmedim.
    İlk gününde benden çok konu açan cıvık tipler de var tabi.
    Herkesin kendi zevki. Ben profilimin ciddi olmasını tercih ediyorum