Ben konu açarken 2 kere düşünüyorum umarım yanlış yere veya aykırı değildir bu ortamdan mahrum kalmam yıllar sonra üye olabilmişim

hala sormak istediğim birçok konu var aklımda fakat acaba çok konu açarsak bir cezaya uğrama veya bir süre sonra yine bir soru sormuş bıktık diyerek insanlar soğur mu diye de endişe duyuyorum
Bir konuda bağış(kanatlı hayvanlarla ilgili ) fikrim var fakat bağışlar ile ilgili konu açmak yasakmış
sizler konuları açarken neler geçiyor aklınızdan ?