Başlık çok açık uçlu olabilir veya anlam bozukluğu biraz ,Türkçe dersim hep düşüktü normal karşılasınız umarım .
Ben konu açarken 2 kere düşünüyorum umarım yanlış yere veya aykırı değildir bu ortamdan mahrum kalmam yıllar sonra üye olabilmişim
hala sormak istediğim birçok konu var aklımda fakat acaba çok konu açarsak bir cezaya uğrama veya bir süre sonra yine bir soru sormuş bıktık diyerek insanlar soğur mu diye de endişe duyuyorum
Bir konuda bağış(kanatlı hayvanlarla ilgili ) fikrim var fakat bağışlar ile ilgili konu açmak yasakmış

sizler konuları açarken neler geçiyor aklınızdan ?