F.Gungor adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Evine Veya Odasına Güneş Paneli Kuran
29
●1.918
- 04-02-2023, 10:54:55Bu teknoloji ne zaman yaygınlaşacak yada elektrige para vermekten nasıl kurtulacazdigiklan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-02-2023, 11:27:41Yusufben adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülehocalarım siz ciddi misiniz dalga mı geçiyorsunuz anlamadımtekcizgi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
adam videonun sonunda nasıl yalan olduğunu falan anlatıyor
şakaysa komik değilse daha komik
- 04-02-2023, 12:29:55Hocam videonun sonunda sahte olduğunu söylüyor. Borunun icinden de lipo piller çıkarmakta. Bu şekilde bir şey varsa 20 adet cd/dvd ile 60w üretmek çok iyi bir oran maliyeti de çok az hemen 1 dönüm araziye bununla kaplarım.Yusufben adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-02-2023, 13:30:45Eleman dediğiniz abimiz ve oğlu forumun üyelerinden ve sağlam yazılımcılardır. İşin püf noktalarını onlara sorun.Yusufben adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-02-2023, 14:48:38https://gunes.arcelikkurumsalcozumler.com/ böyle bir şey var bakın isterseniz.
- 04-02-2023, 16:59:23Üstat Türkiye şartlarında bu matematik ne yazık ki tutmuyor. 2.5 sene önce karavanım için almış olduğum 3 adet 200w m.kristal güneş paneli + 2kw invertör + 2 ad 100A jel akü için toplamda 7500 civarı ödeme yaptım. Sistem kendini şuan amorti etmiş durumda tabi detaylı bir hesaplama yapmadım ama enflasyon oranla ve gelen zamları dikkate alarak konuşuyorum. Ne yazık ki şuan ülkemizde ne aldıysan kar mantığı olduğu için yapmış olduğunuz hesap ülkemize uygun değil. O yüzden benim tavsiyem varsa imkan küçük çapta da olsa herkes evine bir sistem kursundigiklan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 04-02-2023, 17:04:05Evinize veya iş yerinize gğneş paneli taktıracaksanız satıcının yağlı ballı sözlerine kesinlikle inanmayın. Yayla evine panel taktırmak için bir satıcı ile görüştük, buzdolabı, tv ve lambaların elektriğini karşılar dedi 3 adet panel bir adet akü vs apartları getirip taktılar evde sadece buzdolabı çalışıyor oda gece 23:00 dan sonra elektrik bitti diye sinyal veriyor sistem lamba yakmıyoruz, tv zaten hiç açılmıyor.
Yani satmadan önce yağlıyorlar, ballıyorlar malı satıp kurulum yaptıktan sonra sorunları görünce içinizden ne varsa sayıyorsunuz işi yapanlara. Çok iyi araştırın işinizi sağlama almadan taktırmayın derim.
Yarın deneyeceğim