1kw panelim var evde. Sadece güneş olduğunda aktif çalışıyor. Depolama yapmiyorum akü maliyetinden dolayı. Güneş gidince şebeke elektriğine geçiyor. Mining yaparken kurmuştum. Şimdi evde sunucu barındırıyorum onun elektriğini karşılıyor.
Detaylı bilgi alabilir miyim