Herkese Selam
R10 Ailesi Hangi Telefonu Kullanıyor?
Edit: Xiaomi Redmi Note 8
R10 Hangi Telefonu Kullanıyor?
50
●1.838
- 02-02-2023, 21:28:51İphone 13 pro kullanıyodum suan casper via attan eşeğe indim acı çekiyorum
- 02-02-2023, 21:30:04Kötü olmuş ya daha iyisi hepimizin olsun.yilmazdursunliv adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İyi akşamlar
