yilmazdursunliv adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
İphone 13 pro kullanıyodum suan casper via attan eşeğe indim acı çekiyorum
Kötü olmuş ya daha iyisi hepimizin olsun.
İyi akşamlar