• 01-02-2023, 07:42:24
    #19
    Kıza bu konunun linkini at. Onu ne kadar sevdiğini görsün
  • 01-02-2023, 07:43:57
    #20
    Growth Manager
    eğer bu kadar çok seviyorum diyip hayatınızın merkezi yapıp bir bu kadar da kız arkadaşınızın üstüne düşerseniz tamamen geri teper ve fazla ilgi gördüğü için sıkılabilir, dikkat edin.
  • 01-02-2023, 16:38:14
    #21
    Bu tür durumları ölümle kıyaslayıp, sonrasında pek ehemmiyeti olmadığını anlıyorum. Mesela geçenlerde çok daralmıştım. Birden deprem oldu. O an düşündüğüm şeylerin bunun karşısında ne kadar önemsiz olduğunu anladım. Daha iyi bir bakış açısıyla düşünmeye başladım. Ölüm korkusu birçok şeyi unutturur ya da kişinin kendisi hakkında ne kadar kötü davrandığını hatırlattırır. Özellikle de gerçekte pek önemi olmayan, olmasa da olur denilen şeyleri kolayca kalbinizden silmeye yardımcıdır.
  • 01-02-2023, 16:59:16
    #22
    Yeni kız arkadaşı bulmak zor diye mi onu kaybetmekten korkuyorsun? Bence bunu sorgulamalısın. Hayat kısa, anı yaşa.
  • 01-02-2023, 17:00:24
    #23
    Kız arkadaşın olmayınca ne oluyor sanki
  • 01-02-2023, 17:08:35
    #24
    Cytage adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar bilirsiniz sevmek nedir, 2 aylık ilişkim var ve çok seviyorum ilişkimiz biter diye çok korkuyorum geceleri uyuyamıyorum o derece, ayrılırsak yeni kız arkadaşı bulma süreci biraz uzun sürüyor biliyorsunuz ne yapmam gerekiyor bu konuda yardımcı fikirlerinize ihtiyacım var.

    İyi forumlar
    İnsanın korktuğu başına gelir, yakında seni terk edecek.. Seni terk ettiği zaman konuya beni etiketlersin.
  • 01-02-2023, 21:57:28
    #25
    ''Oneitis'' kavramını Aydın Psikoloji ve Dr Redpill kanallarından araştırın
  • 01-02-2023, 22:10:27
    #26
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Durumun çok kötü hocam maalesef cok kapılmışsın olası ayrılıkta kendini toparlayamazsın.
    Kızlar çok fikir değiştirebiliyor coğu konuda. Çok bağlanmanı önermem sonra üzülen sen olursun.