Bu tür durumları ölümle kıyaslayıp, sonrasında pek ehemmiyeti olmadığını anlıyorum. Mesela geçenlerde çok daralmıştım. Birden deprem oldu. O an düşündüğüm şeylerin bunun karşısında ne kadar önemsiz olduğunu anladım. Daha iyi bir bakış açısıyla düşünmeye başladım. Ölüm korkusu birçok şeyi unutturur ya da kişinin kendisi hakkında ne kadar kötü davrandığını hatırlattırır. Özellikle de gerçekte pek önemi olmayan, olmasa da olur denilen şeyleri kolayca kalbinizden silmeye yardımcıdır.