Cytage adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Merhaba arkadaşlar bilirsiniz sevmek nedir, 2 aylık ilişkim var ve çok seviyorum ilişkimiz biter diye çok korkuyorum geceleri uyuyamıyorum o derece, ayrılırsak yeni kız arkadaşı bulma süreci biraz uzun sürüyor biliyorsunuz ne yapmam gerekiyor bu konuda yardımcı fikirlerinize ihtiyacım var.

İyi forumlar
İnsanın korktuğu başına gelir, yakında seni terk edecek.. Seni terk ettiği zaman konuya beni etiketlersin.