• 01-02-2023, 00:35:06
    #10
    ne kadar kendinizi kasarsanız o kadar kötüye gider biraz rahat olun. Bir laf var fazla sevgi aşk usandırır.
  • 01-02-2023, 00:45:10
    #11
    Platin üye
    Ya korkakliği bırak ya erkekliği. Ikisi bir arada olmaz...
  • 01-02-2023, 00:46:22
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Bir kere kaybettikten sonra o korku geçiyor
  • 01-02-2023, 00:56:20
    #13
    bitecek zaten kardeşim bitmese dahi buna hazırlıklı olmak gerek, mutluluklar.
  • 01-02-2023, 01:01:39
    #14
    Bu kafayla çok üzülürsün :/
  • 01-02-2023, 01:02:45
    #15
    Hocam inanır mısınız 2 gün önce kız arkadaşım benden ayrıldı 😅
    Bende bağlandım zamanında güzel zamanlar geçirdim ama bu durum beni olgunlaştırdı sana destek olmayan halinden anlamayan zaten gitsin boşver.
    O kadar garip ki ben ayrılmak istiyorum dedi tamam dedim r10 konularımı UP'lamaya devam ettim. Oluruna bırakınnnn
  • 01-02-2023, 01:03:31
    #16
    5 Yıllık evliyim evliliğimi bitirmek üzereyim zor süreçlerden geçtim ve geçiyorum ! Ama şükür neler var .... Çeşitli rahatsızlıklarla uğraşıyorum "sağlık" ve doğal olarak manen hiç iyi değilim ancak şükür . İyi olacağım Biliyorum.

    O yüzden seni anlıyorum ama sanırım empati yap beni anla o zaman daha olayları kavrayabileceksin.

    Bazen hayat böyledir Çok iyi olursun kaybedersin DERLER ama yanılıyorlar Kazanırsın Birdaha aynı duruma düşmemek için işte o başarı seni doğruya götüren tek anahtardır.
    Herşey olacağına varır doğru ancak bazı olacakları sende yönlendirebilirsin bazen en kötü şer"de hayır vardır.

    Şimdi rahat rahat güzel güzel uyu kardeşim.
  • 01-02-2023, 01:47:51
    #17
    Kurumsal PLUS
    "ayrılırsak yeni kız arkadaşı bulma süreci biraz uzun sürüyor"
    İlişkiye bakış açınız, beni benden aldı. Mutluluklar dilerim, umarım korkularınızla yüzleşmek zorunda kalmazsınız.
  • 01-02-2023, 01:49:24
    #18
    Kurumsal PLUS
    Espanol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    5 Yıllık evliyim evliliğimi bitirmek üzereyim zor süreçlerden geçtim ve geçiyorum ! Ama şükür neler var .... Çeşitli rahatsızlıklarla uğraşıyorum "sağlık" ve doğal olarak manen hiç iyi değilim ancak şükür . İyi olacağım Biliyorum.

    O yüzden seni anlıyorum ama sanırım empati yap beni anla o zaman daha olayları kavrayabileceksin.

    Bazen hayat böyledir Çok iyi olursun kaybedersin DERLER ama yanılıyorlar Kazanırsın Birdaha aynı duruma düşmemek için işte o başarı seni doğruya götüren tek anahtardır.
    Herşey olacağına varır doğru ancak bazı olacakları sende yönlendirebilirsin bazen en kötü şer"de hayır vardır.

    Şimdi rahat rahat güzel güzel uyu kardeşim.
    Çok geçmiş olsun, zatıaliniz adına her şeyin iyi olacağına inanıyorum.