5 Yıllık evliyim evliliğimi bitirmek üzereyim zor süreçlerden geçtim ve geçiyorum ! Ama şükür neler var .... Çeşitli rahatsızlıklarla uğraşıyorum "sağlık" ve doğal olarak manen hiç iyi değilim ancak şükür . İyi olacağım Biliyorum.

O yüzden seni anlıyorum ama sanırım empati yap beni anla o zaman daha olayları kavrayabileceksin.

Bazen hayat böyledir Çok iyi olursun kaybedersin DERLER ama yanılıyorlar Kazanırsın Birdaha aynı duruma düşmemek için işte o başarı seni doğruya götüren tek anahtardır.
Herşey olacağına varır doğru ancak bazı olacakları sende yönlendirebilirsin bazen en kötü şer"de hayır vardır.

Şimdi rahat rahat güzel güzel uyu kardeşim.