5 Yıllık evliyim evliliğimi bitirmek üzereyim zor süreçlerden geçtim ve geçiyorum ! Ama şükür neler var .... Çeşitli rahatsızlıklarla uğraşıyorum "sağlık" ve doğal olarak manen hiç iyi değilim ancak şükür . İyi olacağım Biliyorum.
O yüzden seni anlıyorum ama sanırım empati yap beni anla o zaman daha olayları kavrayabileceksin.
Bazen hayat böyledir Çok iyi olursun kaybedersin DERLER ama yanılıyorlar Kazanırsın Birdaha aynı duruma düşmemek için işte o başarı seni doğruya götüren tek anahtardır.
Herşey olacağına varır doğru ancak bazı olacakları sende yönlendirebilirsin bazen en kötü şer"de hayır vardır.
Şimdi rahat rahat güzel güzel uyu kardeşim.
Çok geçmiş olsun, zatıaliniz adına her şeyin iyi olacağına inanıyorum.