• 31-01-2023, 21:43:51
    #28
    2019 da askere gittim, her gün et çıkmıyordu, hatta etsiz / tavuksuz yemek çıktığı da oluyordu
  • 31-01-2023, 21:48:01
    #29
    Üyeliği durduruldu
    15 ay yaptım etli fasulye etli nohut vs yazıyordu ama bana denk gelmedi. Ayrıca genelde tavuk veriyorlar. Kantin diyorsun acemi birliğinde kantin zor oluyor diğer türlü her türlü sira gelir ayrıca bedelli diyorsun normal askerlerin içine sadece fotoğraf cektrmeye girersin muhtemel
  • 31-01-2023, 21:49:53
    #30
    Askerde aç kalmazsınız, et yerine her türlü yemek alternatifi var. Hatta artıyor, çöpe giden çok yemek var.
  • 31-01-2023, 21:51:32
    #31
    Doktor ne derse heyet onaylar geçer.
    Yani bize değil, doktora sormanız lazım. Doktor da diyeceğini demiş maalesef.
  • 31-01-2023, 22:19:36
    #32
    Duz tabandan çürük verdiler 1 aydir hala yoklamam devam ediyor 🤔
  • 31-01-2023, 22:53:41
    #33
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Çürük olmaz hocam bu nedenle bilgin olsun.
  • 31-01-2023, 22:57:30
    #34
    1 kasaya giren para çıkar mı?
    2 kantin sirasi 5 km değil alti üstü önünde 10 kişi var.
  • 31-01-2023, 23:16:27
    #35
    İnstagram Konum Hizmeti
    erdemozturk52 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Askerden gelen arkadaşlarım hatta subaylık yapan arkadaşım her gün net 300gr et çıktığını söylüyorlar. Her gün et çıkarsa ne olacak bilmiyorum.
    Bu durum askerlik yaptığınız yere göre değişir açıkcası bizim Tugay'da hafta da 2 çıkıyordu zaten 18-20 gün askerlik yapacaksınız 18-20 gün de et çıkmaz o yüzden çok dert etmeyin
  • 01-02-2023, 00:21:12
    #36
    Çürük alman imkansız. Çürük alırsın diyenler dalga geçmiş olabilir ciddiye alma onları. Gerekirse bisküvi yersin kaşarlı tost yersin alternatif çok. Kantinde sıra gelmez diyen de sallamış kantin sadece belli saatlerde yoğun olur her gün tıka basa dolu olmaz.