Askerden gelen arkadaşlarım hatta subaylık yapan arkadaşım her gün net 300gr et çıktığını söylüyorlar. Her gün et çıkarsa ne olacak bilmiyorum.
Bu durum askerlik yaptığınız yere göre değişir açıkcası bizim Tugay'da hafta da 2 çıkıyordu zaten 18-20 gün askerlik yapacaksınız 18-20 gün de et çıkmaz o yüzden çok dert etmeyin