• 30-01-2023, 23:38:20
    #1
    iphone se 1. nesil (2016) çıkma ya da orijinal ekran tedarik edebilecek biri var mı?
  • 31-01-2023, 00:25:30
    #2
    Cok güzel bir telefon yıllarca bnu kullandım hala sağlam duruyor hocam
  • 31-01-2023, 10:01:52
    #3
    ben de biraz modifikasyon yapıp 2. cihaz olarak devam etmeyi düşünüyorum hocam. sadece güvenli uygulamaları çalıştıracak ve sadece önemli bildirimleri gösterecek şekilde.
    Alengirik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Cok güzel bir telefon yıllarca bnu kullandım hala sağlam duruyor hocam