ben de biraz modifikasyon yapıp 2. cihaz olarak devam etmeyi düşünüyorum hocam. sadece güvenli uygulamaları çalıştıracak ve sadece önemli bildirimleri gösterecek şekilde.
Alengirik adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Cok güzel bir telefon yıllarca bnu kullandım hala sağlam duruyor hocam