O faiz yıllık faiz oranıdır yani.
500 liraya yıllık %11,75 Faiz veriyor sen vadesini 30 gün yaparsan 1/12 oranında alırsın. Yani ayda %1 veriyor.
500 Liraya %11,75 Faizle bir yıllık 558 TL oluyor 58/12= 4.85
yok anlamadınız fiaz oranı kısmında %11.75 yazıyor. bu demek değil mi
1.000 liraya %11.75'den vade sonunda 11.75 lira verecek.
ben %11.75 den bunu anladım onun için sordum başka teknik bir açıklaması varsa ben bilmiyorum ve onu öğrenmek istiyorum o kadar.
Bu demek ki bin liraya değil % Bu işaret yüzde işaretidir
Ve demek istiyor ki 100 liraya bir yıllık faiz üzerinden %11.75 oran veririm yani 1000 lira yatırırsan bir yıl sonra benden 1175 tl alırsın.