biraz birikmişim var. öyle durmasın faize yatırayim dedim.
garanti interaktif bankacılıkta %11.75 gibi bir faiz hesaplıyor sistem.
500 lira giriyorum fakat ay sonu bakiye 504,10 TL olarak hesaplanıyor.
daha önce hiç paramı faize yatırmadım fakat azcık matematik var. 500 lira %11.75 ten ay sonunda en azında 5 lira getirmesi gerekmez mi ?