Galatasaray 4-0 Kazandı Helal Olsun tebrik ediyorum,temiz maçtı Fakat Giresunsporda özellikle 2.yarı Galatasaraya Göre Çok İyi Oynadı en kötü beraberliği hakediyorlardı,
Selam arkadaşlar,
Maç 3-0 ama burada hala 2-0 yazıyor.
Tam bu konuyu açarken 4. gol geldi şimdi 4-0 olarak güncellediler.
Hocam yeri geliyor bende böyle canlı yayın veriyorum çok sıkıntı çok dikkat gereken bir iş obs kullanıyorum 2 saatlik bir maç beni fazla yoruyor hatalar oluyor ister istemez
Hocam yeri geliyor bende böyle canlı yayın veriyorum çok sıkıntı çok dikkat gereken bir iş obs kullanıyorum 2 saatlik bir maç beni fazla yoruyor hatalar oluyor ister istemez
Şu ekranda beinsport kodu geziyor onu nasıl anlık kapatıyorsunuz hep merak ediyorum.