Galatasaray 4-0 Kazandı Helal Olsun tebrik ediyorum,temiz maçtı Fakat Giresunsporda özellikle 2.yarı Galatasaraya Göre Çok İyi Oynadı en kötü beraberliği hakediyorlardı,