25 biraz fazla değil mi ya ?
13
●698
- 28-01-2023, 02:21:14Orun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleUPRSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülePetitJoueur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleFisherWood adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleSelim32 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleKeyCodE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleroyalenes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleMaitreyaXayah adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülebeachturk adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüleMAK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntülesagirr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Teker teker yazan herkese teşekkürlerimi iletiyorum zaman hızlı geçiyor bu forumda binlerce insan tanıdım , Kavga ettik ters düştük barıştık bir sürüde dostum oldu Burada yaşadığım her şey beni olgunlaştırdı daha fazla düşünmeme sebep oldu bir daha ki yaş günümde de inşallah hep birlikte yine burada yine sağlıklı bir şekilde kutlama fırsatımız olur şimdi gidip hayatımda tanıdığım binlerce insan arasında beni gerçekten ben yapan kişiyle bir pasta kesip yemeği düşünüyorum hepinizi öpüyorum
nice senelere diyelim saglık mutluluk huzurla başarılar diyelim
Nice mutlu yaşlarınız olur umarım, mutlu yıllar.