Doğum gününüz kutlu olsun
Yaşlanıyoruz

Nice mutlu yaşlarınız olur umarım, mutlu yıllar.
Afedersin de git hayatını yaşa olay zaten 25 den sonra. asıl bu saatten sonra hayatın yavaşlamaya başlayacak. şuan en civcivli zamanında olmalısın 30 a kadar yaşadın yaşadın 30 dan sonra zor. keşke 25 e dönebilsem ah ah
Doğum gününüz kutlu olsun hocam
Doğum günün kutlu olsun hocam.
Doğum günün kutlu olsun abi

Bendeki 4 5 fazlalık yaşı sana vereyim 30 ol boşver 25 i
aah aahh 42 ye gelde tekrar görüşelim

nice senelere diyelim saglık mutluluk huzurla başarılar diyelim
şu kısa ömürde Hakiki insaniyeti elde edebilmeyi Allah hepimize nasip etsin.
o da Allah'a hakiki kulluktan geçiyor.
hayırlı yaşayınız.
Teker teker yazan herkese teşekkürlerimi iletiyorum zaman hızlı geçiyor bu forumda binlerce insan tanıdım , Kavga ettik ters düştük barıştık bir sürüde dostum oldu Burada yaşadığım her şey beni olgunlaştırdı daha fazla düşünmeme sebep oldu bir daha ki yaş günümde de inşallah hep birlikte yine burada yine sağlıklı bir şekilde kutlama fırsatımız olur şimdi gidip hayatımda tanıdığım binlerce insan arasında beni gerçekten ben yapan kişiyle bir pasta kesip yemeği düşünüyorum hepinizi öpüyorum