Orun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Doğum gününüz kutlu olsun
UPRSoft adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yaşlanıyoruz Nice mutlu yaşlarınız olur umarım, mutlu yıllar.
PetitJoueur adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
35 çok güzel. Beklerim 😀
FisherWood adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Afedersin de git hayatını yaşa olay zaten 25 den sonra. asıl bu saatten sonra hayatın yavaşlamaya başlayacak. şuan en civcivli zamanında olmalısın 30 a kadar yaşadın yaşadın 30 dan sonra zor. keşke 25 e dönebilsem ah ah
Selim32 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Doğum gününüz kutlu olsun hocam
KeyCodE adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Doğum günün kutlu olsun hocam.
royalenes adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Doğum günün kutlu olsun abi
Bendeki 4 5 fazlalık yaşı sana vereyim 30 ol boşver 25 i
MaitreyaXayah adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Mutlu yıllar.
MAK adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
aah aahh 42 ye gelde tekrar görüşelim nice senelere diyelim saglık mutluluk huzurla başarılar diyelim
sagirr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
şu kısa ömürde Hakiki insaniyeti elde edebilmeyi Allah hepimize nasip etsin.
o da Allah'a hakiki kulluktan geçiyor.
hayırlı yaşayınız.

Teker teker yazan herkese teşekkürlerimi iletiyorum zaman hızlı geçiyor bu forumda binlerce insan tanıdım , Kavga ettik ters düştük barıştık bir sürüde dostum oldu Burada yaşadığım her şey beni olgunlaştırdı daha fazla düşünmeme sebep oldu bir daha ki yaş günümde de inşallah hep birlikte yine burada yine sağlıklı bir şekilde kutlama fırsatımız olur şimdi gidip hayatımda tanıdığım binlerce insan arasında beni gerçekten ben yapan kişiyle bir pasta kesip yemeği düşünüyorum hepinizi öpüyorum