• 27-01-2023, 10:40:50
    #1
    iyisite.NET
    Merhaba arkadaşlar tek oda için önerebileceğiniz elektrikli ısıtıcı var mı acaba ? 12 M2 felandir sanırım.
  • 27-01-2023, 10:51:13
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Linux adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Merhaba arkadaşlar tek oda için önerebileceğiniz elektrikli ısıtıcı var mı acaba ? 12 M2 felandir sanırım.
    500 TL'lik ufolar 2.5 bin olmuş üstad atacak link bulamadım ciddi manada umarım ucuz bir şey bulursun markası değişik olanlar ucuz da bunlarda bir marka alan tanıdığım vardı patladı
  • 27-01-2023, 10:53:04
    #3
    fanlı ısıtıcılara bakın ayarlı olanlardan. şuan çok pahalı ama Delonghi HVY1030 vardı 9-10 m2 bir oda çok iyi ısıtıyordu. ısı ayarı sayesinde kendi duruyordu yeterince ısınınca.
  • 27-01-2023, 11:11:59
    #4
    iyisite.NET
    Özellikle link verecek arkadaşlar olursa sevinirim.
  • 27-01-2023, 11:58:19
    #5
    Danışman
    Hocam odada ne kadar süre kalacaksınız?
    Yalıtım ne durumda?
    Gir çık yapılacak mı?
    Odada ne iş yapacaksınız?
    Evin kalorifer sistemine artı olarak mı kullanılacak yoksa tek ısınma yöntemi mi olacak?
    Birde hangi ilde kullanacaksınız?
  • 27-01-2023, 12:00:00
    #6
    iyisite.NET
    Fahrettin adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam odada ne kadar süre kalacaksınız?
    Yalıtım ne durumda?
    Gir çık yapılacak mı?
    Odada ne iş yapacaksınız?
    Evin kalorifer sistemine artı olarak mı kullanılacak yoksa tek ısınma yöntemi mi olacak?
    Birde hangi ilde kullanacaksınız?

    teşekkürler hocam
    Gir çık olacak
    Yalıtım idare eder
    ofis
    Kalorifer yok yalnızca ısıtıcı
    İstanbul
  • 27-01-2023, 12:28:27
    #7
    Danışman
    Linux adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    teşekkürler hocam
    Gir çık olacak
    Yalıtım idare eder
    ofis
    Kalorifer yok yalnızca ısıtıcı
    İstanbul
    Gir çık tan kastım yarım saate 1 saate mutlaka çıkılacak bir yer mi? Yoksa tuvalete yemeğe vs. 2-3 saate anca çıkılacak ortam mı?
    Ofisse kendi başınıza çalışacaksınız gelen giden olmayacak diye düşünüyorum. Sürekli gir çık olmaz herhalde.
    Mesai saatleri boyunca ya da daha fazla içeride kalacaksınız galiba

    Bu şekilde ise yağlı kaloriferler gibi bir şey kullanmanız gerek. İyi bir markadan kaliteli ürün alırsanız
    ayrıca kapının altına sünger gibi bir şey takarsanız iş görür. Isıtıcıyı sürekli çalıştırmanız gerekmez.
    Hemen ısınmaz ama kendi sıcaklığı ile de gider bir süre kapalı da olsa.
    Pahalı gelirse sıcak hava üflemeliler var tatmin edecek sıcaklık verecekler pahalı olur. Küçükleri soğuğu kırar yeri ısıtmaz.
    Ya da eskiden evlerde kullanılan şömine gibi tekerlekliler var. Ama dar alanı ısıtırlar

    Bunun dışında eğer görüntü güzel olsun derdiniz yoksa duvarlara inşaat köpüklerinden yalıtım yapabilirsiniz.
    Üzerine bir örtü örterek vs. sırıtmasını engellersiniz. Çok faydalı oluyor. Bazen ısıtmak kadar sıcaklığı içeride tutmak da önemlidir.

    Eğer gir çık olacaksa saat başı. Ve içeride çok durmayacaksanız ufo vari bir şey alın. Açtığınız anda ısıtmaya başlar neredeyse.
    Işığın altında olduğunuz sürece ısıtır. Ortamı ısıtmaz. Çıkarken kapatırsınız. Girince kaldığınız yerden devam edersiniz