fanlı ısıtıcılara bakın ayarlı olanlardan. şuan çok pahalı ama Delonghi HVY1030 vardı 9-10 m2 bir oda çok iyi ısıtıyordu. ısı ayarı sayesinde kendi duruyordu yeterince ısınınca.